bella-som-bloggar

tjeeeeenaa, omg ddet va fan längesen juuuu!! 😦
har inte kunnat blogga på ett tag, eftersom att jag inte har tänkt på det, och inte haft tid.
Och plus så brukade jag blogga med mobilen innan, men nu så är den förstörd?!!
asso den slutade funka från INGENSTANS!!!!! 😦 :@
så nu har jag en lånemobil, wihu toppen! (y) -.-
så nu måste jag blogga via datorn och det är jobbigt för jag kan inte lägga ut bilder för att jag inte kan ta kort med mobilen, och sen koppla till datorn 😦
men iallafall, käft om de nu..
läste sirans inlägg alltså hahahah, skrattade sjukt mycket!
märks att Siran har tråkigt och bara sitter hemma, hon bloggar ju heeeela tiden!
menmen det är ju skitbra, eftersom att jag och Juliana inte hinner blogga.
har Amir också börjat blogga här? 😀
hahah va gött!
här i norrköping så är det Rix Fm just nu.. Igår så kom alla artister och sjöng och sen så var jag på tivolit.  
asso faaan att jag inte kunde ta kort o visa lite 😦
dom hade som jkpgs karuseller och några fler som var bättre tillomed! =)
igår var jag med några kusiner,och idag ska jag åka med några kompisar hihi.
rektorn från skolan ringde mig igår och sa att jag hade kommit in i klass 9B.. Gött eftersom dom jag känner går där.. :p
Vi börjar nu på måndag, klockan ett och slutar tre. wihooo sovmorgon första dagen (a) (y)
kanske inte ska åka till jönköping.. 😦 pappa vill typ inte att vi ska åka, och gud vet varför?! ..!!..!!
men ska försöka att övertala honom, för om jag inte åker så är det bara 2 st som kommer va med uppvisningen.. men om ja drar så kommer vi vara 3. + så kan jag dra till råslätt och träffa kompisar och så ❤
fan har saknat alla såååå mycket.. försöker att inte tänka på det, och ha kul men sen frågar mina vänner här borta “saknar du inte dina vänner?” och då faaan… 😥
 jag älskar er sjukt mycket ❤
och så saknar jag mina lärare fett mkt.
asso ibland när jag umgås med kusiner och så här, så får jag deras dialekt?
men nej har inte fått den helt. Den kommer någon gång bara, hahaa.
dusomlästehelainläggetärbäst

PUSS&HEEEEJ SÖTA LÄSARE ❤

Leave a comment