För att klockan är snart 5 och jag inte kan sova

Heej kära blogg, jag har glömt att berätta för dig(bloggen er(läsarna) att jag har slingrat håret blont, gjorde det typ för en månad sen gjorde det i kurdistan, omgaaaad fatta hur jävla billigt det är att färga håret där??? Slingrade hela håret för 15 tusen, asså deras pengar.. vet inte exakt vad det blir i svenska kr men cirka 150 kr, okej med lite skryt blev det 150 annars
skulle hon göra det för 250.. jag var så snäll och söt mohaha och vips har du pengar över till goooooodis !! Nä men i sverige kostar det fan 700 kr bara för att slingra lite, snälla amir kan köpa en ny hjärna för 700 kr… ne men jag venne vad jag ska skriva.. och för er som undrar hur mitt naturliga hår ser ut så ser ni på bilden, inte direk platt utan lite så där vågit.. när jag var liten var det bara lockar..

Funderar på att färga håret mörk asså verkligen mörk men endå så vill jag ha lite så där ljust .. får se hur jag gör omggaaash jag älskar att färga håreet det är så kul att ändra iallafall något .. man tröttnar ju förfan
Iallafall kääft nu
Okej ni kanske tänker var är slingorna, det blir så på bilden tyvär, finns på havsörnsgatan om ni vill se live puss

image

Och säg hej till min lilla resväska där bak i bilden, kom ju precis hem från pöjkvän i grönland och har inte packat upp än.

Leave a comment